Surfcamp @ Mojo - Reisverslag uit Arrawarra, Australië van Jim Oosterweghel - WaarBenJij.nu Surfcamp @ Mojo - Reisverslag uit Arrawarra, Australië van Jim Oosterweghel - WaarBenJij.nu

Surfcamp @ Mojo

Blijf op de hoogte en volg Jim

30 September 2014 | Australië, Arrawarra

Hiiiii guys!

Eerste weekje on my own zit er bijna al weer op. Nadat de eerste dames en heren van de groepsreis hun eigen pad op gingen vorige week ben ik uiteindelijk ook vertrokken uit het vertrouwde nest in Sydney, Collaroy. Nog wel even met wat andere lieve reisgenootjes naar Sea Life Sydney geweest en afgesloten met een gezellig hapje eten. Toen begon het echte werk en sliep ik in een hostel midden in de stad, vooral omdat ik de volgende dag vroeg op centraal moest staan om op surfcamp te gaan! Ik dus zelfstandig de volgende morgen naar centraal gelopen en gewacht op een plek waarvan ik dacht dat ik goed stond. Voor de zekerheid nog maar even nagevraagd en blijkbaar was het toch ergens anders verdikkeme.. Ik snel naar die plek gelopen en toen zag ik al een Greyhound bus voorbij rijden (07:01 am) maar dat zal hem vast toch niet zijn dacht ik.. Dus wel en moest ik de trein nemen die pas 4u later vertrok en me 100 dollar extra kostte naar Coffs Harbour in de buurt van het surfcamp. Eindelijk na 9uur in de trein gezeten te hebben savonds aangekomen op het kamp. Super gezellig met veel nationaliteiten en het stand ligt op kruipafstand dus ideaal